Jeżeli zaistniała sytuacja, w której potrzebujecie zgłosić reklamację produktu bądź chcielibyście dokonać jego zwrotu, bardzo prosimy o kierowanie przesyłek wyłącznie na poniższy adres:
W przypadku zwrotu, który przysługuje ci w terminie 14 dni od odebrania paczki, bez podania jakiejkolwiek przyczyny należy wypełnić WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY i załączyć go do zaadresowanej paczki lub wysłać go na adres:
sklep@zdrowykosz.pl
WAŻNE:
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Tym samym opakowania kosmetyków powinny być nienaruszone, a produkty nie używane.
Istotne jest także, aby w przypadku przesyłek zwrotnych odpowiednio zabezpieczyć towar, tak aby nie uległ on zniszczeniu w trakcie transportu.
Jeżeli potrzebujesz zgłosić reklamację, wówczas prosimy o wypełnienie WZÓRU ZGŁOSZENIA REKLAMACJI i odesłanie go wraz z produktem lub wysłać go na nasz adres:
sklep@zdrowykosz.pl
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki, ustosunkujemy się do nadesłanego zwrotu lub reklamacji i tym samym niezwłocznie cię poinformujemy o naszej decyzji.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się w REGULAMINIE dostępnym na naszej stronie internetowej.